TOVAR V AKCII

bežná cena 389,00 €
naša cena 369,00 €

NAJPREDÁVANEJŠÍ

bežná cena 2 495,00 €
naša cena 2 150,00 €
bežná cena 69,00 €
naša cena 65,00 €

OBCHODNÉ PODMIENKY

MANA-Shop, predaj lodí, vodáckych, rybárskych a turistických potrieb

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu:
Mário Kolár - Mana
Zvončín 205
919 01 Zvončín
IČO: 40083781
DIČ: 1045615824
Zapísaný v Živnostenskom registri. Číslo živnostenského registra: č. 207-16065

Pre predaj tovaru prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej stránke www.mana-shop.sk
 
 

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj

Trhová 2, 917 01 Trnava 1 
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa 
tel. č.: 033/5512 689 
033/5512 690 
fax č.: 033/5512 656 
e-mail: tt@soi.sk

 

Ako nakupovať? 

  • Vyberte si tovar radený v ľavom menu.
  • Zvoľte Vami požadované atribúty produktu farba, veľkosť, počet (v závislosti od produktu).
  • Stlačte tlačidlo „Kúpiť“ (v prípade, že sa pri produkte nezobrazuje, znamená to, že tovar momentálne nie je dostupný).
  • Ak ste ukončili nákup, stlačte tlačidlo „OBJEDNAŤ“ 
  • V prípade že chcete pokračovať v nákupe stlačte tlačidlo „Pokračovať v nákupe“. Obsah Vášho košíka sa zobrazí na hornej lište vpravo.

Objednávka

  • Ak ste ukončili výber tovaru, zvoľte v košíku spôsob dopravy a stlačte tlačidlo „OBJEDNAŤ“.
  • Vyplňte objednávkový formulár, súhlas s obchodnými podmienkami a so spracovaním osobných údajov a stlačte tlačidlo „Odoslať objednávku“ s povinnosťou platby. Až týmto úkonom je objednávka odoslaná do nášho obchodu emailom.
  • Objednávka Vám bude automaticky potvrdená emailom, spolu so sumárom objednávky.

Cena

Všetky ceny produktov sú konečné, vrátane všetkých daní. Predávajúci nie je platiteľom DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie. Tie sú uvedené na stránke https://www.mana-shop.sk/mana-shop/6-POSTOVNE-A-BALNE a tiež v nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na dodanie tovaru.

Platba

Akceptujeme platbu nasledovnými spôsobmi

  • Prevodom na účet (Tatrabanka)
  • Dobierkou (Kuriérska služba, Slovenská pošta)
  • na splátky cez HOMECREDIT pri nákupe nad 100,- €
  • na splátky cez splátkovú spoločnosť Quatro pri nákupe nad 100,- €
  • Platba pomocou PayPal 
  • Platba kreditnou kartou prostredníctvom platobnej brány GoPay
  • Platba na mieste pri priamom odbere na adrese obchodu Zvončín 205 okr. TT (mapa) (iba po telefonickej dohode)

Spôsob platby si môžete zvoliť pri zadávaní objednávky v košíku spoločne s prepravou. V prípade že ste zvolili platbu prevodom na účet, bude Vaša objednávka odoslaná až po zaznamenaní platby na našom účte. Ak ste zvolili platbu na dobierku, bude Vaša objednávka odoslaná v čo najskoršom termíne. V prípade platby na splátky tovar odosielame po schválení spoločnosťou HOMECREDIT, alebo QUATRO (cca 7 dní).

Platbu prevodom uhraďte na tento účet. Ako variabilný symbol použite číslo objednávky.

Tatrabanka
č.ú. 2626760297/1100
IBAN: SK67 1100 0000 0026 1579 0247
BIC (SWIFT): TATRSKBX

Doprava

  • 6,90 € pre zásielky kuriérskou službou (kuriér UPS)
  • 4,90 € pre všetky objednávky s dodacou adresou okr. TT
  • 4,90 € pre zásielky od 21 € do 50 € (Slovenská pošta) s výnimkou pádiel
  • 2,90 € pre zásielky do hodnoty 20 € (Slovenská pošta)
  • 3,5/4,5 € pre malé zásielky do 5/10kg - doručenie zásielky na výdajné miesto (Packeta)
  • 9,00 € pre zásielky do Českej republiky (kuriér DPD) - platba vopred nutná
  • 0,00 € pre priamy odber Zvončín 205 okr. TT (mapa)
  • Pri objednaní tovaru väčších rozmerov (lode) bude účtovaná cena za dopravu dohodou z dôvodu nadštandardných rozmerov. (Väčšinou kontaktujeme prepavnú spoločnosť TOPTRANS, ktorá sa zaoberá prepravou tovaru neštandardných rozmerov alebo dovezieme loď my k Vám domov.)

Spôsob prepravy si môžete zvoliť pri zadávaní objednávky v košíku.


Obchodné podmienky

MANA SHOP sa riadi podľa zákona č. 102/2014 Z.z. a zákona č. 118/2006 Z.z. o zásielkovom predaji.

Základné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú vzťahy medzi predávajúcim - prevádzkovateľom eshopu (Mário Kolár - Mana, Zvončín 205, 919 01 Zvončín, IČO: 40083781, DIČ: 1045615824, zapísaný v Živnostenskom registri. Číslo živnostenského registra: č. 207-16065) a kupujúcim - teda spotrebiteľom, t.j. fyzickou osobou, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.

Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou či osobou, ktorá jedná pri objednávaní tovaru v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.

Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Kúpnu zmluvu možno uzavrieť v slovenskom jazyku.

Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.

Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho užívateľského účtu.

Objednávka

Objednanie tovaru, na základe ktorého je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká odoslaním záväznej objednávky elektronickou formou. Pre podrobnejšie informácie o vzniku a odoslaní objednávky pozrite "Ako nakupovať".

Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to i s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačítko "odoslať objednávku".

Potvrdenie objednávky

Po vytvorení objednávky obdržíte správu prostredníctvom e-mailu, ktorý ste zadali pri registrácii. Ak vám e-mail nepríde, skontrolujte si správnosť emailovej adresy. Ak máte e-mail správny a správu neobdržíte kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Pre podrobnejšie informácie o vzniku a odoslaní objednávky pozrite "Ako nakupovať".

Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.

Expedičná doba

Objednávky vybavujeme okamžite po zadaní zákazníkom. Doba expedície (čas od dňa objednania tovaru po deň, kedy je tovar doručený zákazníkovi) sa pohybuje v intervale cca od 1 do 10 pracovných dní.

V prípade neočakávaného meškania vás budeme okamžite informovať a dohodneme sa s Vami na prípadnom inom postupe tak, aby sme vám vyhoveli v maximálnej možnej miere.

Storno objednávky

Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru zaslaním e-mailu na adresu nášho obchodu. Do predmetu správy napíšte STORNO. Do tela správy uveďte Vaše iniciály, prihlasovacie meno/e-mailovú adresu, číslo objednávky.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku ak ju nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.), tovar sa už prestal vyrábať alebo sa nedodáva, alebo sa výrazne zmenila cena od dodávateľa tovaru. V prípade, ak táto situácia nastane, predávajúci bude ihneď kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci už zaplatil celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka, prípadne jej prevyšujúca časť, prevedená späť na jeho účet alebo zaslaná na adresu v lehote do 14 kalendárnych dní.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy / Vrátenie tovaru

Ak z akéhokoľvek dôvodu nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, nepoužitý/nenosený tovar môžete vrátiť. Bohužiaľ, nie sme schopní pokryť náklady na dopravu tovaru, ktorý chcete vrátiť. Náklady na dopravu určí pošta alebo kuriér, ktorému vrátený balík odovzdáte na odoslanie.

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v danej lehote, žiadame Vás o dodržanie nasledovných podmienok:

  • písomne, alebo telefonicky nás kontaktujte
  • tovar nesmie byť použitý, poškodený a musí mať na sebe všetky štítky tak, ako ste produkt aj dostali
  • tovar musí byť kompletný (príslušenstvo, návod, záručný list, atď.) spolu s dokladom o kúpe (faktúrou)
  • priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy
  • uveďte číslo účtu, na ktorý chcete poukázať vrátenú čiastku.
  • Vytlačte a vyplňte formulár pre vrátenie tovaru - FORMULÁR PRE VRÁTENIE TOVARU.doc (nájdete ho aj v prílohe emailu pri potvrdení  Vašej objednávky)

Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Tovar neposielajte na dobierku. Pri splnení uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar prevedieme na Váš účet a to najneskôr do 14 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nemusí byť odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy akceptované a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

Kupující berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 občianskeho zákonníka nie je možné mimo iného odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodaní:

- tovaru, vyrobeného podľa požiadaviek kupujúceho alebo prispôsobeného jeho osobným potrebám


Reklamácie

Záručné podmienky

  • Na všetok dodaný tovar poskytujeme záruku podľa platnej legislatívy Slovenske republiky.
  • Dĺžka záručnej doby je daná zákonom, trvá 24 mesiacov (ak nie je uvedené viac), výnimky ustanovuje zákon.
  • Záručná doba začína dňom prebratia tovaru spotrebiteľom.
  • Pred použitím je kupujúci povinný preštudovať si záručné podmienky spolu s návodom na obsluhu a následne sa riadiť týmto návodom.
  • Uvedené obchodné podmienky sú platné v Slovenskej republike.

Záruka sa nevzťahuje na poruchy/kazy spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným zaobchádzaním, použitím či inštaláciou, ktorá je v rozpore s užívateľskou príručkou, alebo na poruchy/kazy spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach a v rozpore s návodom výrobcu.

Kupujúci je oprávnený v prípadoch stanovených zákonom odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpenie od zmluvy voči predávajúcemu je účinné v okamihu, keď je predávajúcemu doručené písomné prehlásenie kupujúceho o odstúpení od zmluvy.

Reklamáciu mechanického poškodenia z prepravy je potrebné vyriešiť okamžite na mieste pri preberaní od kuriérskej dopravy. Zákazník by mal predovšetkým vo vlastnom záujme, skontrolovať obal a obsah zásielky a prevziať ju len ak nie je poškodená. V prípade, že je obal a obsah zásielky poškodený, je nutné spísať s pracovníkom kuriérskej dopravy protokol o škode a zásielku odmietnuť prebrať.

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť nášmu obchodu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nemusia byť akceptované. Nahlásiť reklamačnú udalosť môžete e-mailom alebo telefonicky. Uveďte Vaše iniciály, prihlasovacie meno/e-mailovú adresu, číslo objednávky a podrobný popis problému/závady.

Postup pri reklamácii

Pri reklamácii tovaru dodržujte, prosím, nasledujúci postup:

  • Ak chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky. Nezabudnite uviesť Vaše iniciály, prihlasovacie meno/e-mailovú adresu, číslo objednávky, číslo faktúry, typ výrobku (prípadne výrobné číslo) a podrobný popis problému/závady.
  • Budeme vás informovať o ďalšom postupe, aby bola Vaša reklamácia vybavená v najkratšom možnom čase a čo najlepšie k vašej spokojnosti.
  • Tovar môžete poslať poštou alebo kuriérskou službou na adresu nášho obchodu spolu s popisom závady, dokladom o kúpe a záručným listom.
  • V prípade, že Vám zvolená veľkosť nevyhovuje a chcete ju vymeniť, hradíte výšku dopravného.

Vybavenie reklamácie

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

ADRESA pri vrátení, výmene a reklamáciách tovaru:
Monika Kolárová
MANA-SHOP
Zvončín 205
919 01
Tel: +421 915 505 018

Alternatívny spôsob riešenia sporov

Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: predaj@mana-shop.sk

Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

  1. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  2. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu:http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
  3. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu jears@soi.sk.
  4. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:
  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

Ukladanie COOKIES

Cookies, ktoré sa zberajú za účelom merania návštevnosti webu a vytvárania štatistík týkajúcich sa návštevnosti a správania návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca.

Kupujúci súhlasí v zmysle ustanovenia § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu či na telefónne číslo kupujúceho.

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacimi s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho. Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 nariadenia GDPR súvisiacim so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely zasielania obchodného obsahu plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné uskutočniť a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.

Ochrana osobných údajov

Predávajúci spracúva osobné údaje dotknutých osôb na účely zaslania objedaného tovaru a na marketingové účely so súhlasom dotknutej osoby v súlade s nariadením (EÚ) 2016/679 ("GDPR") a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Dotknutá osoba prejaví svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov pri objednaní si tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.mana-shop.sk alebo iným vhodným spôsobom alebo pri požiadaní o vydanie karty zákazníka.

Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovávaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely plnenie kúpnej zmluvy, pre účely jednania o tejto zmluve a pre účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

 

TOTOŽNOSŤ A KONTAKTNÉ ÚDAJE SPRÁVCU

  • Správcom Vašich osobných údajov je spoločnosť Mário Kolár – MANA, so sídlom Zvončín 205, 91901 Zvončín, Slovenská republika, identifikačné číslo: 40083781, zapísaná v živnostenskom registri vedenom Okresným úradom Trnava pod číslom: č. 207-16065 (ďalej len "správca").
  • Kontaktné údaje správcu sú nasledujúce: Zvončín 205, 91901 Zvončín, Slovenská republika, adresa elektronickej pošty: predaj@mana-shop.sk, telefón: +421915505018
  • Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov


ZÁKONNÝ DÔVOD SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Zákonným dôvodom spracovanie Vašich osobných údajov je Váš súhlas dávaný týmto správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").


ÚČEL SPRACOVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zaslanie objednaného tovaru a iných marketingových aktivít správcom voči Vašej osobe.
  • Osobnými údajmi sú meno, priezvisko, fakturačná adresa, IČO, DIČ, telefónne číslo a emailová adresa (na účely zaslania informácií o objednávke a komunikáciu so zákazníkom ohľadom vybavenia objednávky).
  • Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.

DOBA ULOŽENIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Doba, po ktorú budú Vaše osobné údaje správcom uložené, sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).

ĎALŠÍ PRÍJEMCOVIA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  • Ďalšími príjemcami Vašich osobných údajov budú firmy Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ eshopového systému WEBAREAL), firma Unihost s.r.o. (správca serverov) a firma Casablanca INT (prevádzkovateľ dátového centra), Heureka Shopping s.r.o. (spracovanie emailu pre zasielanie emailového dotazníka spokojnosti), Slovak Parcel Service s.r.o. (prepravná služba, Direct Parcel Distribution SK s.r.o. (prepravná služba), Slovenská pošta a.s. (prepravná služba), Všeobecná úverová banka a.s. (finančné služby), Smartsupp.com s.r.o. (komunikačná služba), Paypal (finančné služby), GoPay (finančné služby)

PRÁVA SUBJEKTU ÚDAJOV

  • Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie Vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovanie, právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov, a ďalej právo na prenosnosť Vašich osobných údajov.
  • Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať na emailu predaj@mana-shop.sk
  • Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť u dozorného úradu.
  • Nemáte povinnosť osobné údaje poskytnúť. Poskytnutie Vašich osobných údajov nie je zákonnou či zmluvnou požiadavkou a ani nie je požiadavkou, ktorá je nutná k uzatvoreniu zmluvy.

Záverečné ustanovenia

Pokiaľ vzťah založený kúpnou zmlouvou obsahuje mezinárodný (zahraničný) prvok, potom sa strany dohodnú, že vzťah sa riadí slovenským právom. Voľbou práva podľa predchádzajúcej vety nie je kupujúcí, ktorý je spotrebiteľom, zbavený ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku, od ktorých sa nie je možné zmluvne odchýliť, a ktoré by sa v prípade neexistencie voľby práva inak použila podľa ustanovenia čl. 6 odst. 1 Naríadenie Európského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo dňa 17. júna 2008 o práve rozhodujúcom pre zmluvné záväzkové vzťahy (Rím I).

Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpí ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatností alebo neúčinností jedného ustanovenía nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcím v elektronickej podobe a nie je prístupná.

Súčasť obchodných podmienok tvorí vzorový formulár pre odsúpenie od kúpnej zmluvy.

Kontaktné údaje predávajúceho: Zvončín 205, 919 01 Zvončín, predaj@mana-shop.sk, +421 915 505 018. Predávajúcí neposkytuje iný prostriedok on-line komunikácie.

 

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 25.5.2018

MjRjYj